понеділок, 16 листопада 2015 р.

Вітаю Вас Дорогі читачі!


Привіт, гості мого блогу! Я, Будько Уляна Вікторівна, студентка 2 курсу, природничо-географічного факультету Уманського Державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Я дуже люблю предмет біологія, тому що завдяки йому ми в якійсь мірі впізнаєм себе, вивчаєм складові тіла: кінцівки, мозок, гормони, шкіру і похідні шкіри, органи травлення, опорно-руховий апарат, органи дихання і т.д. Потрібно згадати про те, що біологія вивчає не тільки людину, а й мікроорганізми, рослини, гриби, тварини. Ази біології ми отримуємо в школі. Ті діти, яким цікава біологія, будуть з радістю її вивчати і працювати не тільки з книгою, яку дають в школі, а й із іншою літератую і інтернетом. Я була такою ученицею, яка особливо хотіла йти в школу тільки по таких днях, коли була біологія. Мені було дуже цікаво дізнаватися щось нове. Хочу сказати, що багато залежить від вчителя, від того як він подає матеріал. У мене була вчителька, яка вміла зацікавити і вибрати із великої кількості матеріалу найцікавіше і навчила це робити своїх учнів. Найцікавіша тема з усіх за шкільну програму, особисто мені, це "Розмноження та розвиток людини". І тому, коли я вже навчаюся в університеті на біолога-хіміка, я хочу вам, Любі Друзі, висвітлити цю тему з найцікавішої сторони і допомогти у вивченні біології.
Розмноження — це невід’ємна властивість усіх живих організмів по­ряд з обміном речовин, живленням, диханням, виділенням, подразливістю, циклічністю та іншими властивостями живого. Розмноження забезпечують спадковість і мінливість.
Спадковість — це здатність живих організмів передавати свої ознаки й властивості наступному поколінню.
Мінливість — це властивість організмів існувати в різних формах та варі­аціях. Людині, як і всім організмам, притаманна і спадковість, і мінливість.
Репродукція людини, тобто її розмноження, — це біологічна функція, необхідна для збереження людини як біологічного виду.
Таким чином, якщо говорити про біологічні завдання людини, то од­ним із них є залишення потомства. Передаючи нащадкам свої гени, людина знаходить біологічне продовження — її гени живуть далі, проявляючись у нащадках. Організм, який не залишив потомства, еволюційно не існує, його ніби й не було.
Людина як біологічний вид наділена вродженими інстинктами вижи­вання, продовження роду й збереження потомства. Але людина — істота соціальна. Біологічне й соціальне в природі сучасної людини нерозривно пов’язані одне з одним.
Залишення потомства для кожної конкретної людини є не тільки біоло­гічним, але й соціально-економічним завданням. Дитину необхідно не просто народити, але й виховати як особистість. Окрім того, згідно із Конституцією України, батьки зобов’язані утримувати своїх дітей до їхнього повноліття.


Недостатньо відтворити людину біологічно — вона має сформуватися як особистість, освоїти людську культуру. Соціальне виховання людини по­чинається в родині.

4 коментарі: