Привіт, гості мого блогу! Я, Будько Уляна Вікторівна,
студентка 2 курсу, природничо-географічного факультету Уманського Державного
педагогічного університету імені Павла Тичини. Я дуже люблю предмет біологія,
тому що завдяки йому ми в якійсь мірі впізнаєм себе, вивчаєм складові тіла:
кінцівки, мозок, гормони, шкіру і похідні шкіри, органи травлення,
опорно-руховий апарат, органи дихання і т.д. Потрібно згадати про те, що
біологія вивчає не тільки людину, а й мікроорганізми, рослини, гриби, тварини.
Ази біології ми отримуємо в школі. Ті діти, яким цікава біологія, будуть з
радістю її вивчати і працювати не тільки з книгою, яку дають в школі, а й
із іншою літератую і інтернетом. Я була такою ученицею, яка особливо хотіла йти
в школу тільки по таких днях, коли була біологія. Мені було дуже цікаво
дізнаватися щось нове. Хочу сказати, що багато залежить від вчителя, від того
як він подає матеріал. У мене була вчителька, яка вміла зацікавити і вибрати із
великої кількості матеріалу найцікавіше і навчила це робити своїх учнів.
Найцікавіша тема з усіх за шкільну програму, особисто мені, це
"Розмноження та розвиток людини". І тому, коли я вже навчаюся в
університеті на біолога-хіміка, я хочу вам, Любі Друзі, висвітлити цю тему з
найцікавішої сторони і допомогти у вивченні біології.
Розмноження — це невід’ємна властивість усіх живих
організмів поряд з обміном речовин, живленням, диханням, виділенням,
подразливістю, циклічністю та іншими властивостями живого. Розмноження
забезпечують спадковість і мінливість.
Спадковість — це здатність живих організмів передавати
свої ознаки й властивості наступному поколінню.
Мінливість — це властивість організмів існувати в
різних формах та варіаціях. Людині, як і всім організмам, притаманна і
спадковість, і мінливість.
Репродукція людини, тобто її розмноження, — це
біологічна функція, необхідна для збереження людини як біологічного виду.
Таким чином, якщо говорити про біологічні завдання
людини, то одним із них є залишення потомства. Передаючи нащадкам свої гени,
людина знаходить біологічне продовження — її гени живуть далі, проявляючись у
нащадках. Організм, який не залишив потомства, еволюційно не існує, його ніби й
не було.
Людина як біологічний вид наділена вродженими
інстинктами виживання, продовження роду й збереження потомства. Але людина —
істота соціальна. Біологічне й соціальне в природі сучасної людини нерозривно
пов’язані одне з одним.
Залишення потомства для кожної конкретної людини є не
тільки біологічним, але й соціально-економічним завданням. Дитину необхідно не
просто народити, але й виховати як особистість. Окрім того, згідно із
Конституцією України, батьки зобов’язані утримувати своїх дітей до їхнього
повноліття.
Недостатньо відтворити людину біологічно — вона має
сформуватися як особистість, освоїти людську культуру. Соціальне виховання
людини починається в родині.
чудова інформація!!))
ВідповістиВидалитиЦікава стаття!!!
ВідповістиВидалитицікава і пізнавальна стаття ))
ВідповістиВидалитиДякую, рада що Вам сподобалося!
Видалити